19 September 2016

RUSZYLIŚMY!

I ruszyliśmy, dodajemy gazu!
Wydałam dziś w Wasze ręce aż 72 sztuki naszej gazetki i coś mi mówi, że trzeba będzie wznowić druk. Bardzo się cieszę, że gazetka wzbudziła tak duże zainteresowanie i mam nadzieję, że tyle samo rozwiązań konkursowych trafi do mnie w najbliższym czasie. Atrakcyjne nagrody czekają!!!
Spośród oddanych rozwiązań wylosujemy trzech uczniów (1 osobę z klas 4-tych, 1 z 5-tych i 1 z 6-tych). Powodzenia!

Przypominam, że czekam na Was również tutaj na naszym blogu, który od października zeszłego roku obfitował w 361 postów i zaliczył 20 530 wyświetleń na całym świecie! Tak, tak, dobrze widzicie i nie pomyliłam się w rachunkach - DWADZIEŚCIA TYSIĘCY PIĘĆSET TRZYDZIEŚCI. Wow.
Zachęcam do czynnego udziału w dyskusji i komentowania naszych wpisów. Możecie to zrobić klikając w opcję dodawania komentarzy po każdym postem. Nie martwcie się, że Wasz komentarz nie jest natychmiast wyświetlany na stronie, musi on bowiem przejść przez zatwierdzenie przez administratora, a on nie śpi, więc nie będziecie długo czekać. Obiecuję :).
Miłego wieczoru - HAVE A NICE EVENING!
P.S Następny post w języku anielskim, czyli angielskim ;)

date: Monday / 19th September / time: 20:08

2 comments: